مجله کارون

ساخت وبلاگ

 

گل های طبیعی شاخه بریده

 

گل های طبیعی شاخه بریده نیز مانند سایر گونه های گیاهی دارای تنوع فراوانی می باشند. هر کدام از انواع گل طبیعی با ظاهر متفاوتشان در نهایت سبب التیام و آرامش در روان آدم می گردند. در زیر به معرفی تعدادی از گل های طبیعی شاخه بریده به شما خواهیم پرداخت.

خرید گل و گیاه آپارتمانی در تهران

تاج خروس: گیاه تابستانه تاج خروس طی مدت کوتاهی گل های طبیعی زیبایی را به پرورش دهنده خود هدیه می نمایند. تنوع رنگ بالای این گیاه سبب محبوبیت آن در کشت های گلدانی و حتی در تزیین سبدهای گل شده است.

گل رز ایرانی: زادگاه اصلی این گل را در ایران به شهر شیراز منصوب می نمایند. عطر دل انگیز و ظاهر روح نوازش آن را در سراسر دنیا شهره نموده است. رز ایرانی را نماد علاقه، تحسین و حمایت می دانند.

خرید گل و گیاه ارزان

زنبق: نام این گیاه را آیریس نیز می دانند. زنبق ریشه در افسانه ها و باورها دارد. شاید شکوه و استواری این گیاه تحسین برانگیز سبب حضور او در افسانه ها و باور ها گردیده است. گل زنبق را نماد اطمینان و ایمان می دانند و در باور گذشتگان آن را پلی برای رسیدن به بهشت می دانستند.

سنبل: سنبل پیوند با بهار طبیعت دارد و این امر آن را جزء جدایی ناپذیر سفره های هفت سین ایرانی نموده است. البته این گل را همه در دنیا دوست دارند و هلند بزرگترین تولید کننده گل سنبل می باشد.

خرید گل و گیاه ارزان در تهران

گل شیپوری: این گل زیبا و دوست داشتنی را به تنوع رنگ می شناسند. زیبایی آن سبب گردیده تا همواره مزین کننده دسته گل ها و حتی فضای منزل ما باشد. این گل زیبا در فرهنگ عمومی نماد شادی و شادکامی معرفی شده است.

گل فریزیا: این گل طبیعی دارای انواع متعددی می باشد. شکل شاخه ای آن و زیبایی گل هایش سبب محبوبیت این کل زیبا گردیده است. این گل زیبا و معطر را نماد پاکی، صداقت و بی گناهی می دانند.

 

 

 

 

 

مجله کارون...
ما را در سایت مجله کارون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Amin majalekaron بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 3 فروردين 1401 ساعت: 3:57